Assalamualaikum

Monday 9 January 2012

Stress Kerana 1 Hari...

Hari nie aku da g interview untuk TmPoint kat Burma Road... tp aku g sekerat jew, isi borang, jawab soalan, tunggu jap sambil tengok owang, then balik... Bukan xmo tunggu, tapi aku nyer giliran ntah2 malam koyt.. agak mustahil la aku nak menunggu... Excited + terketaq gak la coz first time g open interview... mak aii, memang ramai giler... so, balik n antar resume kat bank rakyat, bank islam, bank muamalat, n maybank... 

Masa isi borang untuk interview pagi tadi, diowang da gak bagi soalan untuk dijawab... Mathematics.. agak sakit gak la aku memikirkan soalan keempat tu... soalan len ok je... da gak bahagian thick kelebihan n kelemahan... kelebihan syok arr tanda... kelemahan... skit2 je la... xkan nk gtaw kelemahan kita kat owang.. xbest arr.. hehe

Perkara yang aku sangat kesalkan ari nie...
1. aku cuma fotostat sijil2 untuk interview jew... so, terpaksalah aku g cari kedai n fotostat balik sijil2 aku tue...
2. Aku terlupa nak selitkan transkrip skali... bila manager maybank tu call aku, mula la aku gelabah... abis smua xkna.. otak jadi blurr, ati x tnang, n trus down... rasa sia2 je aku tinggalkan interview pg td... urmmmm...

Macam manalah aku ley xpeka sal nie... sangat2 sedih...!!!

Disebabkan kealpaan aku tue, aku trus jd letih n tahap confident trun mendadak... oh no...!!! XBERBALOI LARR ARI NIE... Aku trus2an salahkan diri sendiri...

Tapi nasib baiklah Ainie sanggup teman aku kesana n kemari... 
TQ Very Much Ainie... :'(
Sampai sekarang aku rasa xda semangat... tolong larrr... I need da spirit... Owh Yeah....!!!!  
PLEASE....!!! :'(

*Harap2 dapatlah semangat balik... urrmmm... Kalau la aku da poket ajaib cam doraemon, mesti aku akan ulang balik n buat lebih baik untuk ari nie... urggghhh... KALAU k..!!!

No comments:

Post a Comment