Assalamualaikum

Monday 16 January 2012

Ratu AKASIA

Kali nie nak citer sal AKASIA... Taw x??? Ala, slot kat TV3 yang petang2 tu... Aku nie salah sorang peminat Slot Akasia tu... Cter2 yang ditayang, banyak yang best, so macam manalah aku x terpacak stiap petang kt depan tv tu... sampaikan 1 ari, aku post sal cter nie kat FB, spupu aku tegor supaya xabai solat..
"Akasia, Akasia juga, Akhirat jangan lupa"
*Camnie lah skit dari ayat die
Aku sikit pon xmarah /trasa sebab die tgor benda yang betol... yela, citer tu pon tayang time maghrib, terpaksalah tinggal gak untuk solat...

k, sambung balik... kawan2 kat umah sewa pon taw yang kawan diowang nie penonton setia Slot Akasia... Nie antara Cter yang membuatkan aku menjadi penonton setia Slot Akasia:-

Manjalara ~ 1st cter yg aku start btol2 layan Akasia nie... Abg aku pon layan... hehe



Chinta ~ Cter nie aku jadi penonton dengan my mom...


Epilog Syurga Cinta ~ Cter nie pon layan dengan my mom


Seribu Kali Cinta ~ Cter yang aku layan kat umh sewa. Susah nak tinggalkan walaupun 1 episod... huhu


AdaMaya ~ Aku suka Lisa Surihani n Mia... sebab tu aku layan cter nie


Tiramisu ~ Cter yg happy2 je.. suka3x... disebabkan cter nie, aku n kengkawanku menamakan biz kcil2an kami sebangai TyraNisyu... huhu


Cinta Antara Kita ~ Cter nie aku layan sowang2 dulu sebelum my mom join skali.. hehe


Begitukah Cinta ~ Cter yang menjadi permulaan bagi geng2 umah kami untuk merebut watak... Aril = syud n Riana = Ainie... yang xpatotnyer, aku n mira dapat watak orang tua... isy.. xadil... hehe


Soffiya ~ Kali nie aku n Mira lak rebut dulu... Mira = Fizow, aku lak Soffiya.. haha


Nora Elena ~ Cter nie mmg best... Antara cter kesukaan aku... walaupun aku xbc novel nie, tp aku dapat menghayati cter nie... haha


Tentang Dhiya ~ Cter nie pon cter favourite aku... paling2 best.. walaupon xpuas ati dengan ending sal mak mertua Dhiya, tp aku tetap suka cter nie...


Sekarang, cter Gemersik Kalbu... aku xterniat pon nak tonton... ermmm. buat pertama kali, aku xlayan slot Akasia nie... hehe... mlas larr, t jd kja aku... asyik nk mlayan cter nie je... hehe
k la.. tu je... tata... :)

No comments:

Post a Comment