Assalamualaikum

Saturday 31 December 2011

Oreo Cheese Cake

Hye semua... kali nie aku nk cter sal Oreo Cheese Cake... Oreo Cheese Cake nie resepi Kak Ros, spupu aku... sedap... 1st time makan masa BBQ kt umah arwah maktok n wan... lbh kurang bln 11... xigt lak bpew ri bulan... 
Disebabkan mendapat sambutan yang hangat, kak Ros pon post la resepi nie dlm Group family kami... Aku pon salin larr... Sekian lama, akhirnya ari khamis baru nie, my mom ajak g bli barang... Barang2 nak buat makaroni bakar pon dah beli, tp blom buat lg... Tgk la jap g ke... Bahan2 nak buat kek pon da... urmm, maklumlah... penganggur terhormat nie xda kja pe2, ley la nk buat tu la, ni la...

k, sambung balik...!!!
Balik je, trus aku n my mom buat... tp kami olah la skit, kami tambah blueberry...

Akhirnya, sangat sedap.. Bukan nak perasan... tp spew nk puji klaw bukan diri snirik... hehehe.. xdalah, seronok sebab hasilnya lbey kurang cam Oreo Cheese Cake buatan Kak Rose, cuma sedikit lain sebab ada Blueberry, bukan Blackberry yap.. hehehe.

Asyik makan je, n siap post dlm fb lg... Abg aku siap soh buat lg... Tp cam biasa arr, die suka ngusik aku, ada je la nk ngata... Die kata, klaw sedap, buat bila die balik t... Korang faham x??? nampak kan yg die sbnrnya teringin... hehehe... k la...  Nie aku tunjukkan Oreo Cheese Cake buatan Farah n My Mom... huhu...
Setelah dipotong

Camnie la rupa nyer.. tp dh potong skit baru amik gambar... hehe


K la... TQ sebab membaca... Klaw dah menjadi Makaroni Bakar n Kek Coklat aku tu nanti, aku UPDATE k... hehe...

Bye...

1 comment: