Assalamualaikum

Monday 17 December 2012

Belajarlah...

Salam,
❤    ❤    ❤    ❤    ❤    ❤    ❤    ❤    ❤    ❤    ❤
Tiba2 rasa nak update blog nie... Taw kenapa??? sebab aku baru je terbaca kata2 nie...  Cuba hayati... 
Belajarlah untuk kehilangan dia.
andai dia bukan jodoh kamu.

Belajarlah untuk tabah.
andai dia pergi dari hidup kamu.

Belajarlah untuk menerima hakikat.
andai dia bukan milik kamu.

Belajarlah untuk berhenti mencintai dia.
andai cinta dia bukan untuk kamu
 
 
Kenapa aku nak post benda nie ye???? 
Sebabnya, aku makan cili sikit... hihihi ...sikit je... Pedas koyt...
Siapa???
Hanya aku yang taw....
 
 K la... Xnak aku mengomel pepanjang sal nie... kisahnya, hanya aku yang taw... *eh, bpe kali nak ulang ayat "hanya aku yang taw" nie??? hehehe... K la... thanx sebab sudi baca kisah saya... Bye2... 
p/s: sebut sal cili, teringat bihun sup tok long yang letak cili tu... sedapnya... bila lak nak g lunch situ lg nie... 

Ops, lupa lak... ayat2 nie aku baca dlm facebook yang dipost oleh : - 

No comments:

Post a Comment