Assalamualaikum

Friday 5 April 2013

Xsenang Hati

Assalamualaikum,

Hari ni, ( i mean, saat ni), aku rasa sedih sangat. Kalau ikutkan puncanya, aku rasa, aku x patut rasa macam mana yang aku rasa sekarang...

Puncanya...????

Maybe silap aku sendiri kot... 
Dengan seseorang yang agak baru suam2 kuku aku kenal...

Orang tu bergurau je, tapi aku rasa lain lak... Trus aku matikan fon... Bila terpikir balik telatah die yang memang suka begurau, aku pn minta maaf balik... Bila aku minta maaf, die seakan-akan x peduli n die kata die bengang dengan aku....

Then, aku trus jadi macam nie... Ntah la... Macam mana aku nak dapatkan kemaafan dari die ye???

Aku xakan senang hati pk hal nie.. Sebabnya, aku pk yang aku akan berhadapan dengan die lagi...  Kekok lak rasa nanti sebab memang rutin die suka bergurau n tersenyum bila jumpa aku....

SOMEBODY SAVE ME....!!!! 
*Tiba-tiba teringat lagu nie...

Hurmmmm.... Hope die ok n xterasa hati lagi nanti.... :'(

Bye....

No comments:

Post a Comment