Assalamualaikum

Thursday 18 April 2013

I will try all my best...!!!

Salam,

Sambil mendownload n print smua note yang diberikan, aku terasa nak selongkar blog nie... 



Hurm, aku baru di semester yang pertama, study pjj... Baru aku tahu, susahnya study part time ni... Yelah, bukan senang nak bahagikan masa antara study n kehidupan yang len contohnya kerja, social life, n family (*utk yang dah berfamily je la ye... eh, tp yg blom kawen pon still perlu masa utk spend time dengan family diowg kan?? macam aku... huhu)

Bila pikir susah juga study macam ni, lagi-lagi bila stress dengan kerja lagi, atau kerja yang menimbun-nimbun x siap, balik lambat, aku rasa aku respect gila ngan orang yang study pjj ni... xkisah la bpe pon cgpa die...

Tapi aku bersyukur sebab ramai pihak yang sokong n bagi semangat utk aku... Terutama parents aku... huhu... Mak n ayah sanggup g bli printer baru semata-mata utk memudahkan aku print nota-nota.. Printer lama aku makin slow... sebab tu diowg bli yang baru... Terharu aku...

Officemate aku pon bagi semangat... Thanx sangat2... Aku akan cuba buat sedaya yang aku mampu, sebaik mungkin... Insyaallah.... Doakan aku ya... 

No comments:

Post a Comment