Assalamualaikum

Saturday 23 February 2013

Jadi Student Lagi...

Assalamualaikum, hye readers... 

Hari nie, aku daftar sebagai student semula... Setelah 1 tahun lebih aku x bergelar sebagai seorang student, kali ni mungkin rezeki aku. Aku buat PJJ je... Yela, sekarang nie susah nak cari keja. Kalau aku berenti, kang nak cari keja balik susah lak... Bia la aku susah dulu sekarang... Ok, sambung balik, pagi tadi dalam kul 9 aku sampai ke destinasi... Kat mana???

Nie ha....




UITM Merbok, Kedah...

Excitednya... yela, bila kita melalui saat2 stress n letih bekerja, hati kita mesti meronta-ronta teringatkan time study dulu... Macam tu gak ngan aku... Masa g daftar tadi, ala... 20 lebih je... macam aku study kt poli dulu la... Alhamdulillah, stakat nie kawan2 sekelas aku smuanya macam ok je... :D 

Aku gak berkawan ngan sorang gurl nie... start aku isi borang, g wat kad matrik, taklimat, n jalan kuar untuk balik, mesti ngan gurl nie... Sebenarnya die junior aku masa kt poli dulu... Tapi masing2 x cam antara 1 sama lain... musykil kan... padahal, kawan2 sekelas die aku kenal... hehehe.... 

Ok la... Tu je nak story... Klas blom mula... tapi excited je nak start study balik... k la... Ngantok lak...

Selamat Malam....  Bye readers...!!!

1 comment: