Assalamualaikum

Saturday 2 February 2013

Abang KWSP

Assalamualaikum...
Sementara menunggu Fear Factor yang nak start jap lagi, aku terasa nak update entry aku nie... Pasal apa ya aku nak coret???

Hurmmm....
Pasal Mr. KWSP... hehehe... Baru2 nie, masa aku start keja balik setelah beberapa ari bercuti, aku dapat panggilan telefon... Minta aku ke pejabat KWSP atas urusan kerja aku la... Aku pun pegi bawa budak praktikal...

Bila dah settle, aku pun nak balik ofis balik la... hehehe... Then, tekan butang lif tu... lif tu dari atas. Bila pintu lif terbuka, ada dua lelaki dalam lif tu... Aku pun masuk la tanpa pandang betul2 muka lelaki2 tu... Yela, kang tenung lebey2, orang kata "apa masalah budak nie??" xda sebab la nak tenung orang x tentu pasal walaupun sorang tu pakai baju wana fav aku... hehe Purple... Ok, sambung balik... Dengan confidentnya aku sangka yg diowang 2 nak turun tingkat bawah macam aku... Tapi aku pasan yang diowg tengok je kami 2, macam nak tanya kot, or maybe diowg pelik kenapa kami xtekan pon button lif tu, nak g tingkat bapa??? hehe...

Pas2 baru pasan, terus aku soh adik praktikal tolong tekankan sebab die depan aku... Masa tu la baru aku pasan yang abang baju purple tu.... Muka die ala2 Insan A... urmmmm, xsedap la... MR A... hehehe... Muka sama, mata, mulut, macam adik beradik la... N 1 more thing, Nama die pon start with A... Aku tengok name tag die je la.. Xda la sampai nak bertanya... kang die kata apa lak... 

Hurm... Klon Mr A.... Aku pon senang citer gelarkan die Abang KWSP la... walaupun die bukanla keja ngn KWSP... tp Aku jumpa die dalam bangunan KWSP.... Dalam lif KWSP... hehehe... Tapi yang pastinya, die bukan MR A... Ada la lain skit... Tapi banyak persamaan berbanding perbezaan... 

K la... Nak story tu je... Nak tgk Fear Factor nie..
 Bye... 
TQ 4 read this...

No comments:

Post a Comment