Assalamualaikum

Thursday 28 June 2012

Rindu Kenangan Mengajar ke aku nie???

SALAM...!!!
Hii... Hari nie rasa cam rajin lak nak mengupdate blog nie... Xda buat apa2, memang macam nie la.. 

Hari nie ikot ayah aku g amik mak aku, sebab nak teruz g shopping baju untuk kenduri... Tapi aku asyik ternampak2 SKSP je... skolah yang aku ngaja ritu... Bukan angau, tapi realitinya memang aku nampak... 1st aku ternampak 2 orang c'gu SKSP dekat simpang nak menuju ke skolah mak aku... Dalam firasat aku, keta Kak Ros rosak n dibantu oleh c'gu Din... Tapi aku xley la nk berenti, sebab aku nak kena cepat g amik mak aku...

Lepas amik mak aku, kami g area KB... Disimpang berdekatan skolah mak aku tu, aku terpandang seseorang yang juga sedang memandangku... Tapi, aku xpasti la.. sebab keretanya laen.. Tapi mcm slah sowang c'gu sksp gak... 

Bila dah berada disana, masa tengah berjalan tu, tiba2 ada 1 keta waja yang menuju kearah aku.. dan tiba2 aku rasa ada yang tersenyum n teruz angkat tangan... aku pon, "eh..." teruz aku angkat tangan balik pada kak Husna... Guru yang banyak menolongku... eh je la yang mampu aku ucap... klaw cakap lebey2 pon, bukan die dengar.. hehe... 

Tu je la.. Plik aku... Hari nie, bape banyak c'gu2 sksp yang aku jmpa... tu blom masuk yang aku xpasan.. slisih keta ke... mana aku taw kan... Rindu ke aku nie...??? Tu la.. diowang ajak g jenjalan isnin nie, aku xnak... huhu... Bukan nak sombong, tapi agak bz memandangkan tahlil dan kenduri kak nadia dah dekat nie... k la... Skema lak ayat aku rini... 

Sekian saja dariku... Salam sayang dari hati... 
Tata... :D

No comments:

Post a Comment