Assalamualaikum

Monday 18 June 2012

Muhriz Hakimi

Salam..!!
Story kali nie sal anak sedara aku... tanggal 22 Mei 2012, kakak iparku selamat melahirkan bayi lelaki yang beratnya memang aku xigt (tp 2 lbey la)... bayi lelaki tu diberi nama Muhriz Hakimi disebabkan kakak iparku nk nama Muhriz n abangku lak nk nama Hakimi...  Terhasillah nama tersebut... hehe... 

Untuk pengetahuan anda, ni adalah anak sedara pertama aku... sebab tu mcm excited skit... :D

*Budak kecik nie kuar awal nie, klaw x mst bufday die dkat2 ngan makcik die.. :D

Muhriz Hakimi

Selepas 2 minggu baru aku ngan adik n parents kami dapat g sana disebabkan hal2 n masalah2 yang xdapat dielakkan... baru 2 minggu, cergas gila anak buah aku nie... aktif lak nmpak... Macam mana la nanti die bila die dh besar skit... hehehe...

Ini Pak Su Amirul
Adik aku nie, tiba2 ritu die cakap xnak jd pak su.. die nak pakcik... aku sebenarnya ok je... Ley la aku pasan muda... hahaha... Lastly, die pon ok je la ngan panggilan pak su tu... :D

Pak Ngah Aizat
Abang aku nie lak ngada... Nak Muhriz panggil die uncle... Tapi tetap pak ngah la... hahaha...

Mak Cik Farah
Memandangkan aku nie anak perempuan tunggal, so abang aku bagi kebebasan sikit la kat aku... die bagi pilihan, nak makcik ke, mak yang... Die kata kot la nak kekalkan nama ikut mak aku, sebab semua cousin aku panggil mak aku mak yang.. Then aku cakap xnak.. takot nanti Muhriz dah besar n panggil aku mak yang, mak aku lak yang iyakan.. hehehe... Tapi pe nak kalut... budak tu kecik lagi.. sempat lagi nie klaw nak tukar.. hahaha.. 

*bukan die taw cakap lagi pon.,.. :D

With his Maktok

With his Wan
Style budak kecik nie... :D
Suda mandi time kami semua nak balik dah... :(




His fav position masa tidow... :)
 


Nie time kami dah nak bertolak balik...  We will miss u Muhriz... huarrr... skarang pon dah rindu buah ati aku nie.. duduk sana 24 jam  tgk muka n gelagat die.. huhu... Tunggu kenduri cousin aku bln 7 nie, Muhriz nak balik makan kenduri... :D

Snap dulu sebelum bertolak balik...
SEKIAN...!!!

No comments:

Post a Comment