Assalamualaikum

Wednesday 21 March 2012

Congrate to my Adik n adik2 sekalian

Salam... Hye,
   Tonight, i just nk share sal result SPM yang kuar pagi td... Antara calon2nya of coz la adikku cyg... hehe.. klaw x, wat pe la nk cbuk2 sgt kan??? hehe..
My bro dpat result agak ok... huhu... Tp xla 10A... Aku mmg kagum dengan add math die.. ye la, die mmg yakin add math, akhirnya membuahkan hasil... bkn snang add math tu... keseluruhannya agak baik, lbey kurang aku dlu... huhu...

   Adik2ku yang laen iaitu My cousins, atikah, nabila, azrin... xtaw sgt la stakat nie.. except atikah... Congrate sesangat... 9A.. she is the best student in her school... ini yang aku taw lerr... 

   Lagi??? faten n darwis??? pon xtaw lg stakat nie... hehe... maybe yg len dh taw, tp xlarat la nk bertanya.. huhu... faten n darwis nie 2 pupu aku... lg spe ye??? owh ya, wawa... pon xtaw lg... Adilla, jiran aku nie, 5A... congrate gak... huhu... spew lg ye??? x igt la... spew2 pon, tahniah k... k la.. xlarat dah... Nitez... Ngantok... huhu... Bubye..

No comments:

Post a Comment