Assalamualaikum

Tuesday 20 March 2012

Hanya kerana hon

Assalamualaikum... Story ari nie...:-

Semalam, kepala aku sakit sangat, entah knapa... tiba2 je... trus tdow kul 10 tu... awal kan??? hehe... pagi nie, aku siap lambat... bangun pagi macam biasa, tapi rasa xsemangat nk siap awal2, ntah pe2 je kan?? hehe... bila my mom kata die nak g dah, kelam kabut aku bersiap, tgk2 dah pukul 7 pg.. alamak...!! taw je la, pagi2 nie nk kuar dr taman umah aku nie ssh.. jammed memanjang... hurmmm...

Bila dah berjaya kuar, aku pon drive carefully la gak.. hehe... pas2 tba2 rasa ada menda dlm poket sluar.. (rini pkai baju sukan sebab ada PJK). sambil mata pandang depan, aku kuarkan nset dr poket sluar n msukkan dlm beg aku kat sebelah... Dalam keadaan gopoh cmtu, cmne la aku ley xpasan yang aku "tertekan hon"... OMG, dah la dekat simpang... Abis orang yang kat simpang tu tgk... wat malu jerk... sampai skolah, klam kabut aku punch card n trus duduk tempat aku... hurmmm... terkezut nyer pasai, aku truz jd cm mereng2 skit rini... ntah pe2 je... jantung pon berdegup gila2 w/pon dah slamat smpai skolah... hehe... tu je la nk cter... ok... thanx.. bubye... gerrgerr.... :p

No comments:

Post a Comment