Assalamualaikum

Friday 14 October 2011

Happy Birthday Mak....

Hari nie(14 Okt 2011) merupakan hari lahir mak aku... Setiap tahun mst aku akan wish directly... tp kali nie, aku cuma boley wish melalui mesej je sebab aku still berada di umah sewa.. Walaupun dalam keadaan yang sangat Bz, tp aku tetap nk balik minggu nie... Macam xlengkap lak xjumpa owg tersayang untuk wish birthday face to face walaupun dah wish dalam msg... Bukan la da sambutan pe2 pon... cme nk jumpa mak di hari lahirnya kali nie.... xda pe2 dpt aku bg stiap tahun, mlainkan ciuman syg buat mak.... kan best klau dah da pendapatan sendiri / pandai buat kek... teringin nk buat kek sendiri untuk mak, ayah / family yg len masa sambut bufday diowg... 

cer berangan jap buat kek... hehehe... Nie ha kek yg aku buat.... Cantik x???? pandai x aku buat??? hahaha... terlebih berangan lak...

Tiba2 terjumpa gambar kek ni td....


Xpe la... w/pon aku xmampu nk beli apa2 untuk mak aku skrg, insyaallah, klau da rezeki, aku akan berikan hadiah yang sgt istimewa buat mak n ayah... bukan hanya dengan wang ringgit, dalam apa bentuk skali pon, klau kita rasa ianya istimewa, bermakna ia tetap menjadi yang sgt berharga... pe2 pon, Selamat Hari Lahir buat ibuku yang sgt...sgt...sgt.... disayangi.... LUV U SO MUCH mak... !!!


with my mom @ kelantan

No comments:

Post a Comment