Assalamualaikum

Saturday 25 May 2013

9 Hari Berlalu...

Salam, 

9 Hari berlalu.... Apa yang berlalu...???

Hurmmm... Kisah sedih hati ku... Aku belum sedia untuk bersedih lagi, tapi ia memang realiti... Aku xtaw nak xplain macam mana... Tapi yang pasti dah 9 hari aku asyik berombak je mata ni... Depan orang aku cuba tersenyum, tapi hakikatnya hati ni, aku je yang menanggung kepedihan... 

Aku sentiasa berdoa agar tuhan sentiasa tabahkan dan kuatkan hati aku... Insyaallah.. Moga hati ini pulih 1 hari nanti...

Apa puncanya??? Ntah la.. Maybe aku yang terlebih tambah gula kot... dan ada orang tolong kacaw supaya gula tu hancur, baru la air teh tu manis... hurmmm... Mungkin, ada yang x minum teh... Ntah la.. Aku cuba maniskan balik air yang terhasil sendriri ni... Doakan aku... sekurang-kurangnya, aku mampu hasilkan air teh halia ke, or teh limau ke... hurmmm...

Insyaallah... Bye... 

*Xda mood je dalam tempoh beberapa ari ni... :'(

No comments:

Post a Comment