Assalamualaikum

Saturday 11 February 2012

Adam dan Hawa

Bila je terbaca "Adam dan Hawa akan diadaptasikan menjadi drama bersiri", OMG... Trus aku terjah almari yang menempatkan novel-novel my mom... huhu... xyah susah-susah nak selongkar, novel tu memang ada pada kedudukan yang sangat mudah dicari... hukhuk...

Nak amik mood nyer pasal, aku pon start baca balik novel tu untuk kali ke berapa aku xpasti larr.. My mom memang peminat novel n Aisya Sofea, n aku pon sangat suka novel-novel Aisya Sofea nie.. Novel len yang aku rasa best pon dah bapew kali aku mentelaah.. huhu... Aku sangat teruja sebenarnya nak tunggu tayangan citer nie... Tapi cam lambat lagi je coz diowang baru nak shooting... Tapi kan, kalaw buat filem pon, confirm aku serbu wayang tu... huhu.. xkisahlah walaupun xda yang nak follow pon.. huhu...

Hero citer nie spew ye??? yang aku taw Aaron Aziz as Adam Mukhriz... Ain Hawani, still don't know.. hurrmmm... xkisah la spew pon.. asalkan pnonton ley feel macam masa baca novel tue... hihi.. ye larr, aku sangat larr feel habiz baca novel tu... best2.. ADAM MUKHRIZ N AIN HAWANI... Aku pon ley jatuh cinta dengan Adam Mukhriz tu... huhu...

k la.. tu je nak share... Bye... :)



No comments:

Post a Comment