Assalamualaikum

Sunday 18 September 2011

Syamsul Nak Kawen???

3 ari lpas bersamaan 15 september 2011, aku terbaca paper bila ntah (tp dlm mggu nie gak la) ada cter tentang Syamsul Yusof... Die dah sedia nk kawen... N dah da calon... Aduss, frust giler aku... dh la aku peminat setia  dier... ermmm.... sedeynyer....Hahaha... Lawak je la... Aku mmg minat Syamsul nie, tp sbg seorg ikon je la... Dari awal pembabitannya dalam dunia seni nie, memang aku dh minat seorang pelakon n pengarah yang bernama Syamsul Yusof nie... 

With his father... muka nak sama kn??? :)

Fanatik aku terhadap insan yang bernama Syamsul Yusof nie diketahui ramai iaitu kwn2ku n adikku... yang len aku x psti sgt diowg tau ke x... Adikku cme geleng kpala je bila aku excited sbut nama Syamsul... Kwn2 serumahku smua brebut Asyraf Muslim msa da cter Ustaz Amirul dlu, aku lak "Syamsul tetap menjadi pujaan atiku" cewah... gedix lak.. hehehe


Bila da anugerah yang Syamsul menang, aku lak over terlebih, cm aku lak juaranya... hehehe...

Bia la da yg xpuas ati dgn kemenangannya, yg penting aku puas... it shows his effort


Filem-filem arahannya banyak yang menarik minat aku, tp rsenya aku sempat g tgk kt wayang cume "Bohsia n Khurafat" je kot... tu pon beria-ia aku ajak kwn2 serumah aku (sem lpas)... dari semua rakan seumah aku, cuma aku, syud n wawa je msuk panggung, Mira n Kak Shima jln2 kt luar sbb diowg xnk tgk.. Ainie lak dh g tgk ngn pakwe die kot... 


Awex die student kolej, umo pon muda dr aku rsenyer.. 20 x silap aku... xpe la, asalkan die bahagia dengan pilihan atinya tu... k, that's all...

No comments:

Post a Comment