Assalamualaikum

Sunday 17 March 2013

Kenapa Insan A???

Assalamualaikum,

Hari ni tiba-tiba terpikir... Kenapa aku selalu ungkitkan nama 'Insan A'...??? Dah bapa kali aku post, mesti sangkut2 sal Insan A kan... Actually, aku pon xtaw... Mungkin banyak yang terjadi ada kaitan dengan dia.. Maybe...

Sebenarnya, aku selesa berkawan dengan Insan A. Nak tau kenapa??? Sebabnya aku stress dengan seseorang. Seseorang yang sentiasa memberi aku harapan sedangkan dia ada perempuan lain. Insan A sentiasa anggap aku seperti kawan2 yang lain. X menunjukkan rasa benci atau memberi harapan.

Walaupun kami pernah berjumpa sekali je seumur hidup kami (dalam sedar) (hingga tarikh hari ni 17 Mac 2013), tapi aku tetap rasa yang die menganggap dan menerima aku sebagai salah seorang sahabat dia. Alhamdulillah, bersahabat dengan dia buat aku tenang dan xpenah rasa xsenang. Sememangnya kata-kata dan nasihat dari dia adalah dari hati yang jujur.

Hurm, xmanis pula bila aku asyik bercerita tentang kebaikan dia... Tapi aku betul2 tengah stress dengan seseorang yang selalu taburkan janji-janji manis. Tapi sebenarnya, aku dah tawar hati dengan orang tu lama dah... Cuma aku agak terkilan dengan sikap die yang xnak berubah, walaupun aku selalu pesan pada dia, jangan mainkan perasaan aku. Kadang-kadang aku terpikir apa niat dia buat aku macam nie...

X pe la... Aku betul-betul kebingungan... Just want to release my stress... Ok la... That's all for tonight... Good night readers... Bye2.... 

No comments:

Post a Comment